League of Legends FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» OFF-topic
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimePént. Okt. 18, 2013 2:34 am by Vándor

» Vexedel Redscar
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeKedd Júl. 30, 2013 8:57 am by Vex

» Vexedel Redscar
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeHétf. Júl. 29, 2013 4:14 am by Vex

» Asszociációs játék
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 7:50 pm by Theonyn Főtanácsos

» Zaun báránya - Magán küldetés Vándor, Vex és Santeko részére
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 12:56 am by Vándor

» Három szavas mese
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeSzer. Júl. 17, 2013 6:13 pm by Miakoda

» Észak dühe - Kara vs Victarion
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeKedd Júl. 16, 2013 2:07 am by Kara

» Az Icathiai Féreg (Yurael, Cath, Vanora, Victarion, Miakoda)
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeVas. Júl. 14, 2013 6:05 pm by Theonyn Főtanácsos

» Ingoványos talajon - (Küldetés Miakoda, Catherine von Ellesme, Victarion de' Neil, Raziel Mystfire és Doremar részére
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeCsüt. Júl. 11, 2013 7:07 am by Cath

» Unalom ellen - Szólánc játék
5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeKedd Júl. 09, 2013 12:39 am by Theonyn Főtanácsos

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (22 fő) Kedd Aug. 30, 2022 2:40 am-kor volt itt.
Facebook csoportunk
Csatlakozzatok Facebook csoportunkhoz 5. Képességek, varázslatok Facebook-logo-47x47
:6858695645
FRPG reklám

 

 5. Képességek, varázslatok

Go down 
SzerzőÜzenet
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeCsüt. Dec. 13, 2012 12:05 am

Képességek, varázslatok

A játék során a játékosok karakterei különleges képességekkel, varázslatokkal fognak rendelkezni, új képességeket tanulnak, és azokat felhasználva oldják majd meg az egyes szituációkat. A League of Legends játékban igen sok képességet megismerhettünk, de emlékeztetnem kell mindekit, hogy ez egy fórum rpg, tehát felejtsük el a státusz értékekkel és valósidejű-harc effektekkel működő képességeket.
Mivel ez egy szerepjáték, ezért szüksége lesz a játékosoknak olyan képességekre is, melyeket nem feltétlen intenzív harcokban használhatnak. Ezen felül a harcban használt képességeket is úgy kell kialakítani és használni, hogy sokkal inkább legyen hangulati és szerepjátékbeni hatalmuk, semmint státusz értékbeni, vagy hatékonysági funckiójuk. Teszem azt Ezreal mágikus lövései a játékban annyiból állnak, hogy melyik éppen mennyit sebez... de itt nem erről van szó, hanem hogy Ezreal a mágikus amulettel hogyan tud tömör mágikus fényből létrehozott képességeket létrehozni. A teleportálása nem csak arra jó, hogy a menekülő ellenfél után iramodjon, de akár egy ősi templom felfedezése közben egy leomlott híd miatti szakadék könnyed kikerülése végett is felhasználható. Tehát ha képességekről beszélünk, akkor gondoljunk arra, hogy hogyan tudnánk a játékban kijátszani, hogyan tudnánk hangulatot teremteni hozzá, hogy ne csak "aktiváljuk", de fel is használjuk.

A fentiekben leírtak fényében nagyon fontos, hogy a karaktereknek a League of Legends stílusának megfelelően egyedi képességei lehessenek. Mint ahogy a karakteralkotásban, úgy itt is nagyon fontos, hogy a képességek a karakter sajátjai legyenek. Mivel sok lehetőség van, de mégtöbb bajnok, és majd reményeink szerint még több játékos, úgy elkerülhetetlen, hogy egyes képességek ne hasonlítsanak már meglévőkre... ezzel nincsen semmi gond, hiszen funkciójában ostobaság lenne kiélezni, hogy most egyik távolsági lövés hogyna különbözzön egy hatásában 100%-ig ugyanolyan másik távolsági képességtől... ellenben hangulatában és stílusában szinte végtelen lehetőség áll mindenki rendelkezésére!

Játékos képességei

Kezdetek
Egy játékos kezdetben a vásárlásokhoz hasonlóan megpályázhat ingyen egy képességet. Ez a képesség határozza majd meg a karakter alap stílusát, ebből lehet majd látni, hogy mire is kell számítani az adott karakter esetében. Például Béla létrehozott egy karaktert, mely Freljordról jött, tehát a stílusa mindenképp a fagyhoz, a hideghez és jéghez fog kapcsolódni. Ezen felül Béla karaktere egy jégcsaptüskékkel tarkított elementál-farkas (oké, oké, csak a példa kedvéért), így ki kell használnia testi adottságait, és gyanítható, hogy többnyire közelharcos lesz. Szóval mit tudunk eddig? Közelharcos, jég képezi a test alapját, és Freljordról jött. Így Béla kezdetben egy közelharci fizikai támadást fok megpályázni, aminek a Fagy Karmok nevet adja, és melynek során farkas karaktere fagyot árasztó karomcsapást mér ellenfelére. És természetesen a későbbiekben is hasonló, fagyhoz és közelharci, fizikai támadásokhoz kapcsolódó képességeket fog vásárolni. Ettől lesz a karaktere egyedi, de mindenképp stílushű.

A későbbiekben a karakter tanulhat képességeket, míg vagyona, és szintkorlátja engedi. Az, hogy hogyan tanulja meg ezeket, azt a játékosra bízzuk, mindenképp jó pont, ha erre kitér a játékos egy páylázata során, de persze nem szigorúan kötelező. A változatos és bő képességtár mindig csábító, mi viszont szeretnénk arra ösztönözni mindenkit, hogy ne pazarolja a vagyonát fölöslegesen képességek tömegeire, melyek így talán nem lesznek elég eredetiek és kidolgozottak. Inkább legyen kevesebb, de jobban kitalált képessége egy karakternek.

Képesség limit
Szinthez van kötve, hogy egy karakter az adott szinten hány képesség birtokában lehet. Első szinten a kezdő képességet beleértve lehet kettő képessége egy karakternek, tehát a kezdő képességen kívül még egyet vásárolhat. Az ötödik szinten van lehetőség a Bajnok rang megszerzésére, így ott látható a plusz négy képesség helye. Tizedik szinten 25 képessége lehet egy karakternek, ami a megrögzött gyűjtőknek kevésnek tűnhet, de ahogy fentebb is írtam, nem a gyűjtögetés a cél.
Íme a Szintekhez tartozó Képességlimiteket szemléltető táblázat:
Szint Limit
1 2
2 4
36
4 8
5 12
6 14
7 16
8 18
9 21
10 25
A limitet nem lehet átlépni, a limit felett megpályázott képességek nem kerülnek törlésre, de már csak a következő szint elérésekor fogadhatjuk el. Ha valaki mégis áthalad a limiten, az mesélői figyelmetlenség okán fordulhat elő.

Képesség típusok
Mint azt már említettük, nem konkrét képességeket fognak vásárolni a játékosok, hanem képesség típusokat, amiknek küllemét, hangulatát a játékosok maguk pályázzák meg a vásárlás során. A típusok pénzbe kerülnek, minél több mindent tud a képesség, annál több pénzbe kerül. A képesség alapvető hatásain kívül vásárolhatóak plusz effektek, hatások, amik szintén több pénzbe kerülnek. Egy képesség több hatást is hordozhat, de minden újabb és újabb hatás több és több pézbe fog kerülni.
A következőkben a képességek Főtípusait olvashatjátok:

Offenzív
Ide tartoznak a támadás alapú képességek, amikkel sebzést kívánunk mérni ellenfeleinkre.

Defenzív
Ide tartoznak azok a képességek, melyek a saját és társaink védelmét szolgálják az ellenséges támadások és hatások ellen.

Támogató
Ide tartoznak azok a képességek, melyek a társak segítésére, és a helyzetek könnyítésére szolgálnak.

Speciális
Ide tartoznak azok a képességek, melyek különleges hatással, vagy funkcióval rendelkeznek.

A főtípusokon belül helyezkednek el az Altípusok. Mindegyik Főtípushoz más altípusok tartoznak, amik a következők:

Offenzív altípusok:

Közelharci
Ide tartoznak azok az offenzív képességek, melyekhez direkt interakció szükséges, tehát minimum érintés útján fejthető ki a hatása.
-Mágikus
Ide tartoznak azok a közelharci támadások, melyek mágikusan hatnak, és a sebzésük is mágikus. (Például mágikus tündérlángokban égő ököllel való lesújtás)
-Fizikai
Ide tartoznak azok a közelharci támadások, melyeknek fizikai ereje van, és fizikálisan fejtik ki hatásukat. (Például egy óriási kardcsapás)

Távolsági
Ide tartoznak azok az offenzív képességek, melyeket távolról is képes indítani a karakter.
-Mágikus
Ide tartoznak azok a távolsági támadások, melyek mágikusan hatnak, és a sebzésük is mágikus. (Például mágikus fénygömbök lövelése az ellenfélre).
-Fizikai
Ide tartoznak azok a távolsági támadások, melyeknek fizikai ereje van, és fizikálisan fejtik ki a hatásukat. (Például egy számszeríjjból való nehéznyíl lövelése az ellenfélre).

Defenzív altípusok:

Szívósság
Ide tartoznak azok a defenzív képességek, melyek szívóssá teszik a karaktert, hogy kisebb mértékben szenvedje el az ellenséges támadások okozta sebeket és hatásokat.
-Mágikus
Ide tartoznak azok a védelmező képességek, melyek mágikusan óvják a karaktert az ellenséges hatásoktól (Például mágikus tűzpajzs a karakter körül).
-Test
Ide tartoznak azok a védelmező képességek, melyek nem mágikus, és nem a viselt páncél által nyújtanak védelmet, hanem a karakter saját testét, azon való változásokat és átalakulásokat használja fel (Például gyémántkemény bőr növesztése).

Támogató altípusok:

Segítő
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek a társakat segítik, gyógyítják, erősítik.
-Áldás
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek a karakterekre irányuló káros hatásokat, vagy szerzett sebeket hivatottak enyhíteni, gyógyítani, eltüntetni, vagy az efféle káros hatások ellen nyújtanak védelmet. (Például mágikus sérülések elleni védőpajzs, vagy mágikus sérülések gyógyítása)
-Hatalom
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek a karaktereknek nagyobb erőt, jobb képességeket és felerősített készségeket képesek biztosítani. (Például fizikai méret növelése a nagyobb pusztító erő, és szívósság érdekében).

Bűvülő
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek megkönnyítik a kalandokat, utazásokat, és előnyt szolgálnak a harcokban.
-Látnok
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek különleges intuíciókat és előrelátó készségeket felhasználva nyújtanak előnyt egy területen, vagy egy személlyel szemben. (Például egy terület teljes belátása, vagy egy személy elméjének manipulálása).
-Trükkmester
Ide tartoznak azok a támogató képességek, melyek mágikus, vagy természetes trükkökkel nyújtanak előnyt szituációkban (Például láthatatlanná válás, vagy megtévesztő illúzió létrehozása)

Speciális altípusok:

Megidézés
Ide tartoznak azok a képességek, melyek segítségével a karakter képes maga mellé idézni csatlósokat, segítőket, vagy egyéb teremtményeket, hogy azok segítsék őt
-Báb
Ide tartoznak azok a megidézett lények, melyek csak korlátozott ideig képesek rendelkezésre állni, cselekedeteiket teljesen a megidéző irányítja. Ezeknek a lényeknek NINCS saját aktiválható képessége, maximum passzív képessége (Például egy földből előhívott élőholt, mely iszonyatos bűzt és fertőzést áraszt)
-Követő
Ezek a megidézett teremtmények tartósabb ideig képesek követni a karaktert, és megkaphatják a karakter valamely képességét, amit aztán fel is használhatnak a karakter akaratának megfelelően. (Például egy varázslatos sólyom, mely a magasban körözve figyeli gazdáját, és képes mágikus széllökésekkel odébb lökdösni a támadó ellenfeleket)

Alakváltás
Ide tartoznak azok a képességek, melyek segítségével a karakter képes teljesen átváltoztatni a testét, ezzel együtt akár képességeinek tárát is.
-Részleges átalakulás
Ide tartoznak azok az átalakulások, melyek a karakter testének csak bizonyos részein következnek be, így hordozva magukban valami új erőt, ami csak passzív képesség lehet (Például egy végtagon mérget fecskendező tüskék növesztése)
-Teljes átalakulás
A karakter képes a teljes átalakulásra. Ha valaki ilyen képességgel rendelkezik, akkor ehhez a formához KÜLÖN kell megvásárolnia a képességeket, és csak akkor aktiválhatja őket, ha alakot váltott. (Például vérfarkassá alakulás, azon belül közel harci képességek használata)

Ezek lennének az altípusok, ezekből választhatjátok ki, hogy milyen típusú képességet szeretnétek majd megszerezni. Ha kiválasztottátok a számotokra megfelelőt, akkor az abba tartozó további hatásokról szóló típusokból kell tovább böngésznetek! Hogy átláthatóbb legyen, mindegyiket külön mutatjuk be nektek.
Gyorstalpaló, hogy hogyan olvasd az ismertetőt: Az egyes kategóriákba tartozó alkategóriákat az egyre beljebb mutató nyilak jelzik. Ha egy kategória alatt több egy vonalban végződő nyíl található, az azt jelenti, hogy több elem is tartozik egy ugyanazon kategóriába. Szemléltető ábra:

Főkategória
----->Főkategóriához tartozó típus
------------>Típushoz tartozó forrás
------------------->Forráshoz tartozó alkategória
------------------------->Első alkategóriához tartozó irány
------------------->Forráshoz tartozó második alkategória
-------------------------->Második alkategóriához tartozó irány

E szerint kell összeválogatni a képességeket. Soknak tűnhet, de logikusan követve a kategóriákat egy-két átolvasás után egyértelművé válik a lista, és könnyedén össze lehet ollózni a kívánt képességeket!

A következő postokban láthatjátok, hogy épülnek fel a képességek.


A hozzászólást Theonyn Főtanácsos összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Május 10, 2013 7:27 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeSzer. Jan. 30, 2013 2:31 am


Offenzív
---->Közelharci
----------->Mágikus
------------------>Csapás alapú: Ez azt jelenti, hogy a mágikus sebzés egy csapás során következik be. (Például lángrobbanás egy kardcsapással)
------------------------->Célzott: Ez azt jelenti, hogy a csapást egy konkrét ellenfélre összpontosítja a karakter. (Például egy ökölből becsapódáskor kirobbanó szélhullám)
------------------------->Területi: Ez azt jelenti, hogy a csapás egy adott területen mindenkire hatást gyakorol. (Például egy óriási dobbantással keltett mágikus széllökés)


Offenzív
---->Közelharci
----------->Fizikai
------------------>Csapás alapú: Ez azt jelenti, hogy a fizikai sebzés egy csapás során következik be.
------------------------->Célzott: Ez azt jelenti, hogy a csapást egy konkrét ellenfélre összpontosítja a karakter. (Például egy szívre irányított döfés)
------------------------->Területi: Ez azt jelenti, hogy a csapás egy adott területen mindenkire hatást gyakorol. (Például 360 fokos pörgés egy kaszával)

Offenzív
---->Távolsági
----------->Mágikus
------------------>Lövedék alapú: Ez azt jelenti, hogy a mágikus sebzést a karakter által lövelt, vagy hajított mágikus lövedék fejti ki. (Például egy tűzlabda)
------------------------->Céllövés: Ez azt jelenti, hogy a karakter egy adott irányba löveli a mágikus lövedéket, mely pontos célzás esetén talál be.
------------------------->Hosszú távú: Ez azt jelenti, hogy a kilőtt lövedék jelentős távolságot képes megtenni, mielőtt elenyészne. (Például egy messzire ható fénysugár)
------------------>Terület alapú: Ez azt jelenti, hogy a karaktertől távolabb, egy adott területen jelenik meg a mágikus sebzést kifejtő hatás. (Például egy gonosz mágiával megfertőzött föld terület)
------------------------->Irányított: Ez azt jelenti, hogy a karakter olyan területi képességet indít el, mely tőle függetlenül haladhat egy meghatározott irányban. (Például a földből pár méteres vonalban feltörő mágikus tüskék)
------------------------->Helyszerű: Ez azt jelenti, hogy a karakter a területi képességet egy konkrét pontban idézi meg, mely aztán ott marad meghatározott ideig. (Például egy lávává olvasztott terület)

Offenzív
---->Távolsági
----------->Fizikai
----------------->Lövedék alapú: Ez azt jelenti, hogy a fizikai sebzést a karakter által lövelt, vagy hajított lövedék fejti ki. (Például puskából lőtt golyó).
----------------------->Céllövés: Ez azt jelenti, hogy a karakter egy adott irányba löveli a lövedéket, mely pontos célzás esetén talál be.
----------------------->Hosszú távú: Ez azt jelenti, hogy a kilőtt lövedék jelentős távolságot képes megtenni, mielőtt hatástalanul lelassul és megáll. (Például egy hosszútávú hőkereső rakéta)
----------------->Terület alapú: Ez azt jelenti, hogy a karaktertől távolabb, egy adott területen jelenik meg a fizikai sebzést kifejtő hatás. (Például egy aknákkal teleszórt terület)
----------------------->Irányított: Ez azt jelenti, hogy a karakter olyan területi képességet indít el, mely tőle függetlenül haladhat egy meghatározott irányban. (Például hatalmas dobbantással elindított, egy adott vonalban haladó rengéshullám).
----------------------->Helyszerű: Ez azt jelenti, hogy a karakter a területi képességét egy konkrét pontba irányítja, mely aztán ott marad meghatározott ideig. (Például bénító tüskék szórása egy területre)
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeSzer. Jan. 30, 2013 2:40 am

Defenzív
---->Szívósság
----------->Mágikus
------------------>Pajzs alapú: Ez azt jelenti, hogy a karakter körül mágikus pajzs jelenik meg, ami hatástalanítja a beérkező támadások meghatározott részét (Például egy mágikus forgószél, mely körbeveszi a karaktert)
----------->Test
------------------>Részleges átváltozás: Ez azt jelenti, hogy a karakter a testét korlátolt mértékben át tudja alakítani, hogy az ellenállóbb legyen az ellenséges támadásokkal szemben (Például a bőr sziklakeménnyé változik egy kis időre)
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeSzer. Jan. 30, 2013 2:55 am


Támogató
---->Segítő
----------->Áldás
------------------>Gyógyítás: A támogató karakter képes gyógyító mágiákkal társai sérüléseit rendbe hozni.
------------------------->Célzott: Ez azt jelenti, hogy csak egyetlen emberen aktiválódik a gyógyító erő.
------------------------->Területi: Ez azt jelenti, hogy a gyógyító erő egy adott területen szabadul fel, és az ott tartózkodókon fejti ki hatását.
------------------>Mentés: A támogató karakter képes védelmet adó mágiákat adni egy társának, vagy akár saját magának.
------------------------->Célzott: Ez azt jelenti, hogy csak egyetlen emberre kerül a védelmező mágia (Például egy varázslatos fény-pajzs)
------------------------->Területi: Ez azt jelenti, hogy a védelmező varázslat egy adott területen fejti ki a hatását, és csak azokat védelmezi, akik azon a területen tartózkodnak. (Például egy kisebb területet beburkoló erőtér)
----------->Hatalom
------------------>Fizikai: A támogató karakter képes egy társának valamilyen fizikai adottságát javítani, felerősíteni egy meghatározott időre. (Például sokkal gyorsabb mozgás, vagy ultra-érzékeny hallás) Ugyanerre képes ellenfelek esetében is, csak fordított hatással (Például lassítás, némítás)
------------------>Mágikus: A támogató karakter képes egy társának mágikus képességeit felerősíteni, vagy megtoldani egy új, passzív hatással. (Például a társ karakter mágikus lövedékei pár lövés erejéig fagyasztó hatással rendelkeznek)
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeSzer. Jan. 30, 2013 3:09 am

Speciális
---->Megidézés
----------->Báb
------------------>Támadó: Ez azt jelenti, hogy a megidézett teremtmény alapvetően offenzív viselkedésű, passzív képessége(i) szintén fizikai vagy mágikus sebzés kiváltására fókuszál (Például egy kis tűz elementál, mely körül iszonyatos forróság kering)
------------------>Támogató: Ez azt jelenti, hogy a megidézett teremtmény alapvetően támogató viselkedésű, tehát passzív képességének köszönhetően puszta jelenlétével valamilyen támogató jellegű képességet nyújt a gazdájának (Például egy varázslatos pixi, aki gyógyító mágiát sugároz)
----------->Követő
------------------>Támadó: Ez azt jelenti, hogy a követő teremtmény alapvetően offenzív viselkedésű, a karakter képességtárából offenzív jellegű képességekből használhat EGYET, illetve passzív képessége szintén fizikai vagy mágikus sebzés kiváltására fókuszál
------------------>Támogató: Ez azt jelenti, hogy a követő teremtmény alapvetően támogató viselkedésű, a karakter képességtárából támogató jellegű képességekből használhat EGYET, illetve passzív képessége szintén valamilyen támogató jellegű hatást szolgáltat.

Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitimeKedd Ápr. 09, 2013 9:33 am

Passzív képességek

Bénítás: A megbénított karakter harcképtelenné és mozdulatlanná válik egy kis időre
Leláncolás: A leláncolt karakter mozdulatlanná válik egy kis időre, de közben tud cselekedni
Lassítás: A lelassított karakter mozgási sebessége jelentősen csökken egy rövid időre
Gyorsítás: A gyorsított karakterek mozgási sebessége jelentősen megnövekszik egy rövid időre
Gyógyítás: A passzív által elért karakter/karakterek gyógyulnak
Mérgezés: A megmérgezett karakter folyamatosan sérül és gyógyító képességei hatástalanok az idő alatt
Utánsebzés: A célpont karakteren valamilyen utósebzést okozó hatás van, például égés, fagyás, fertőzés, stb.
Pajzstörés: A célpont fizikai védelme meggyengül.
Mágiatörés: A célpont mágikus ellenállása meggyengül.
Fizikai erő: A célpont karakter fizikai ereje megnő.
Mágikus erő: A célpont mágikus ereje megnő.
Némítás: A célpont karakter képtelen lesz használni a képességeit egy rövid ideig.
Vakítás: A célpont karakter megvakul egy rövid időre, és támadásai célt tévesztenek.
Megfélemlítés: A célpont karakteren leküzdhetetlen félelem lesz úrrá, amitől megbénul, és céltalan futásba kezd.
Megjelölés A megjelölt célpont rövid időre bárhol megtalálható lesz, nem tud elbújni, míg rajta van a megjelölés
Életlopás: Az Életlopással rendelkező képesség az eredeti hatás mellett életerőt szív el és ad át a képesség használójának.

Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom





5. Képességek, varázslatok Empty
TémanyitásTárgy: Re: 5. Képességek, varázslatok   5. Képességek, varázslatok Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
5. Képességek, varázslatok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
League of Legends FRPG :: Szabályzatok és Ismertetők :: Szabályzat-
Ugrás: