League of Legends FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» OFF-topic
9. Legendák Ligája Icon_minitimePént. Okt. 18, 2013 2:34 am by Vándor

» Vexedel Redscar
9. Legendák Ligája Icon_minitimeKedd Júl. 30, 2013 8:57 am by Vex

» Vexedel Redscar
9. Legendák Ligája Icon_minitimeHétf. Júl. 29, 2013 4:14 am by Vex

» Asszociációs játék
9. Legendák Ligája Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 7:50 pm by Theonyn Főtanácsos

» Zaun báránya - Magán küldetés Vándor, Vex és Santeko részére
9. Legendák Ligája Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 12:56 am by Vándor

» Három szavas mese
9. Legendák Ligája Icon_minitimeSzer. Júl. 17, 2013 6:13 pm by Miakoda

» Észak dühe - Kara vs Victarion
9. Legendák Ligája Icon_minitimeKedd Júl. 16, 2013 2:07 am by Kara

» Az Icathiai Féreg (Yurael, Cath, Vanora, Victarion, Miakoda)
9. Legendák Ligája Icon_minitimeVas. Júl. 14, 2013 6:05 pm by Theonyn Főtanácsos

» Ingoványos talajon - (Küldetés Miakoda, Catherine von Ellesme, Victarion de' Neil, Raziel Mystfire és Doremar részére
9. Legendák Ligája Icon_minitimeCsüt. Júl. 11, 2013 7:07 am by Cath

» Unalom ellen - Szólánc játék
9. Legendák Ligája Icon_minitimeKedd Júl. 09, 2013 12:39 am by Theonyn Főtanácsos

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (22 fő) Kedd Aug. 30, 2022 2:40 am-kor volt itt.
Facebook csoportunk
Csatlakozzatok Facebook csoportunkhoz 9. Legendák Ligája Facebook-logo-47x47
:6858695645
FRPG reklám

 

 9. Legendák Ligája

Go down 
SzerzőÜzenet
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

9. Legendák Ligája Empty
TémanyitásTárgy: 9. Legendák Ligája   9. Legendák Ligája Icon_minitimeCsüt. Ápr. 04, 2013 10:46 am

A szerepjáték alapját képező Legendák Ligája bár a fórumon másodlagos funkcióvá vállt a kalandozás mellett, de továbbra is fontos eleme, melyet előbb-utóbb mindenki el fog érni, és részt vehet benne. Valoran feltörekvő harcosainak legnagyobb része mindenképp megcélozza a Ligát, hogy részt vehessen az Igazság Mezején zajló csatákban. A Liga bajnokai a harcok során segíthetnek eldönteni az egész világot érintő kérdéseket, befolyást szerezhetnek, és előrébb léphetnek saját terveik megvalósításában.
Természetesen vannak bajnokok, melyek nem önszántukból lettek bajnokok, hanem véletlen keveredtek ide, vagy az Idézők mágiája szippantotta őket a csatatérre. Például a voidlingeket az Idézők csak nagyon nagy fáradság árán tudják az idéző mágiához kapcsolni, hogy megidézzék őket az Igazság Mezején. Vannak olyan más világi lények is, melyeket az idéző mágia szakított el otthonából. Ezek a teremtmények, vagy harcosok nem mindig befolyásolhatják, hogy mikor hívja őket az idéző mágia harcba, és ha nincs valami különleges képességük vagy eszközük amivel hatástalaníthatják a megidézés rituáléját, úgy kénytelenek válaszolni a hívásra, és megjelenni a csatamezőn.

A csatában a bajnokok maguk küzdenek, de az őket kiválasztó Idéző Mesterek akaratának kell engedelmeskedniük. Elméjük mélyén az idéző mágia segítségével leküzdhetetlen idegen akarat ösztönzi a bajnokokat, hogy azt tegyék, amit az Idéző Mester kíván. Ez persze nem totális uralmat jelent a bajnok teste és elméje felett, sokkal inkább arról van szó, hogy a bajnok és a Mester mentális kapcsolatban állnak, ahol a Mester elméje a domináns, az ő döntéseit és gondolatait a bajnok is érzi és érti, amiket aztán követnie kell. Ha például egy bajnok számára egy Mester megjelöl egy prédát, akkor azt fogja követni, és azt fogja levadászni a saját módján, saját trükkjeivel és tudásával. Ha időközben az Idéző Mester más feladatot akar a bajnokra bízni, azt a bajnok azonnal megérti, és mert ő is érzi a döntés erejét, félbehagy a vadászattal. Ha a Mester rossz döntést hoz, és ezt a bajnok előre látja, akkor is neki kell látnia elvégezni a feladatot, de már saját tudásán múlik, hogy képes e jól kijönni a dologból.

Bajnokká válni

A bajnokok különböző okokból csatlakoztak a Ligához, volt aki az erejét itt akarta kiteljesíteni, mások nagy harcosok, akik a hazájukért akarnak harcolni, megint mások kérdésekre keresnek választ, de vannak olyanok is, akik számára a Liga börtön, és kényszerből kell részt venniük a csatákban. Bármi is legyen az ok, minden teremtménynek megvan a lehetősége arra, hogy csatlakozzon a Ligához, feltéve, ha megfelel a követelményeknek.
Az első próba a Háború Intézményének felkeresése. Észak-Valoran közepén lévő hegy gyomrában lapul az elképesztő épület együttes, mely száz és száz szikla-oszlop vesz körül, melyek egymaguk tartják a roppant hegyet maguk felett. Nincsenek járható utak a hegybe, az emberek az idéző mágia egy egyszerűbb, teleportációra kiélezett módszerével utaznak az Intézménybe, és vissza. De egy leendő bajnoknak gyalog kell érkeznie az Intézmény területének bejáratát képező kristály kertbe. Ezután részt kell vennie a Bírálat rituáléján. Egy Főbíró és egy Idéző (valamint a jelölt iránt érdeklődő többi Idéző) gyűlik össze a Bírálat termében, mely közepén a bajnok jelölt foglal helyet. Vele szemközt magasodik az Elfogadás Kapuja. A rituálé során a jelen lévő Főbíró nagy hatalmú mágia segítségével megnyitja a jelölt elméjét, és betekint a múltjába, a jellemébe, a motivációiba, és talán a jövőjébe is. A Főbíró soha semmilyen körülmények közt nem árul el semmit abból, amit a jelölt elméjében talált, de függően attól, hogy mire bukkant, tovább engedheti a rituálén. Relatív, hogy mi számít elfogadhatónak, és mi nem, tekintettel mindazokra a bajnokokra, akik eddig bekerültek. De a döntés megkérdőjelezhetetlen, a rituálé folytatódik. Ekkor a jelen lévő kiválasztott Idéző összehangolja a jelölt elméjét az idéző mágia hatalmával. Ez minden bajnok számára elsőre furcsa beavatkozás, hogy az elméjük összekapcsolódik egy másikéval, ami megpróbálja irányítani. Ha az alany befogadó képes az idéző mágiára, akkor már csak egy próba van hátra. A jelölt különleges transzba esik, elméje másik síkon jár, ahol meg kell küzdenie egy ellenféllel. Az ellenfél mindig más, mindig a jelölttől függ. Ha győzedelmeskedik a párbajban, az Elfogadás Kapuja kinyílik, és a jelöltből hivatalosan is Bajnok válik. Innentől fogva az Idéző Mestereknek lehetősége van ezt a bajnokot választani a csatákhoz, a frakciók és a bajnok által képviselt birodalmak elküldhetik ütközetekre, melyekre vagy egy távoli helyről idézik meg, vagy elhívják a Háború Intézményébe, ahol kényelmesen összegyűlve a csapatok az idéző termekből indulhatnak csatába.

Legendák Összecsapása

A fórumon nem csak saját karakterünkkel vonulhatunk harcba az Igazság Mezején. A már jól ismert, legendás bajnokokat is megszemélyesíthetjük, és velük szállhatunk játékba. Ez egy különleges játékmód a fórumon, mely nem kapcsolódik a játékosok karaktereihez, nem kapnak pénzt vagy tapasztalati pontot, ellenben egyéb jutalmakban, és természetesen a játék élvezetében részesülnek. A részvételhez Befolyás pont szükséges, a résztvevőktől szigorúan elvárjuk a rugalmasságot és igényességet. Ez annyit jelent, hogy aki jelentkezik, az mindig írjon időben, és törekedjen arra, hogy postjaival hűen személyesítse meg a választott karakterét, és írásának minősége is jó legyen. A csaták győzteseit különleges jutalmakkal ajándékozzuk meg, melyek az írás és a bajnokok kijátszásának minőségétől függ.

Egy ilyen meccset mindig ki fogja hirdetni egy mesélő. Közli a meccs alapfelállását, megszab esetleges kritériumokat, és esetleg azt is elárulhatja, hogy milyen jutalmakkal várja a győzteseket. Ezt követően a játékosok jelentkeznek a meccsre, megnevezve azt a bajnokot, akit meg szeretnének személyesíteni. Mivel a csaták korlátozott létszámúak, ezért érkezési sorrendben fogjuk elfogadni a jelentkezéseket. Tehát ha egy öt fős csapatra van szükség, akkor az első öt megfelelően jelentkező játékos lesz a kiválasztott. Ha lezárul a jelentkezés, megkezdődik a csata, melyet a mesélő fog levezényelni.
A harc nagyon egyszerű rendszer alapján zajlik le, melyben mindenkinek egyenlő esélyei vannak. A rendszer a következő:

Az Összecsapások Rendszere

FIGYELEM!!! Szeretnénk előre bocsájtani, hogy ez a rendszer még BÉTA fázisban van, idővel a játékosok által lejátszott meccseken derül ki számunkra, hogy hogyan lehetne változtatni rajta, mivel lehetne jobbá tenni.

A harc kezdetekor a játékosok eldöntik, hogy ki melyik útvonalra megy. Egy 5 v 5 csata értelmében itt három útvonalról beszélünk, Felső, Alsó és Közép. A rendszer újragondolásáig olyan hogy Dzsungel még NEM létezik. A játékosok elfoglalják helyüket, és szembekerülnek az ellenfelekkel. A mesélő minden harcban részt vevő számára dob a fórumba épített kockadobóval. Amelyik fél nagyobb számot dob, az fog a csatában győzedelmeskedni. Ha a két oldal két legnagyobb dobása között 3, vagy több számjegynyi különbség van, akkor a nagyobb számmal rendelkező oldal legkisebbet dobó bajnoka nem fog meghalni. A játékosoknak a megszületett végeredményhez mérten kell lejátszaniuk a kört, akkor is, ha ők fognak veszíteni. A csata addig zajlik, míg az adott útvonalon az egyik fél minden tagja el nem bukik, és a torony el nem pusztul. Ekkor az elesettek feléledhetnek, és dönthetnek arról, hogy hova kívánnak tovább menni. A harc újra kezdetét veszi, immár a bázis tornyok védelméért. Ha az előzőleg legyőzött védők győzelmet aratnak, új kockadobásra kerül a sor, mely során ha a győztesek nagyobbat dobnak, képesek vissza tolni, és még le is rombolni az ellenség vonalát. A játékosok a meccs közben helyet cserélhetnek, vagy elmehetnek segíteni más útvonalakon is. Az a csapat nyer, aki eléri az ellenfél Nexust, és lerombolja azt. Ha a Nexus egyedül marad, a két oldal kockadobással dönti el, hogy sikerül e a hátbatámadás, vagy sem.

Hogy érthető és átlátható legyen a rendszer, egy meccs szemléltetésével részletesebben olvashattok róla;
Öt fős meccset kezdünk, a csatát Noxus vívja Demacia ellen. Demacia oldalán találunk egy Xin Zhaot, egy Garent, egy Luxot, egy Quinnt és egy Galiot. Noxus oldalán Darius, Singed, Swain, Draven és Katarina áll. A mesélő megnyitja a csatát, kezdetét veszi az első kör:

1. Kör: A csapatok elhelyezkednek. Darius és Katarina mennek Felső útvonalra, szembe találják magukat Garennel és Xin Zhaoval. Lux és Swain a Közép útvonalon találkoznak. Quinnt és Galiot az Alsó útvonalon már várja Draven és Singed.

2. Kör: A minionok megindulnak, miközben megtörténik az első összecsapás. A mesélő először a Felső párosokkal kezdi. A kocka gurul, majd ezt az eredményt kapjuk: Darius 5, Katarina 2, Garen 5, Xin Zhao 3. Tehát a csatában Katarina fog először elesni, majd Xin Zhao. A játékosok úgy szeretnék ezt a szituációt kijátszani, hogy Garen csap össze Katarinával, és legyőzi őt, míg Darius végzetes csapást mér Xin Zhaora. A két harcos végül megáll egymással szemben. Az ő harcuk csak most kezdődik.
Eközben Közép útvonalon a kocka ezt az eredményt adja: Lux 3, Swain 1. Lux könnyedén elsöpri a noxusi vezért nagy erejű fénysugarával, majd utasítja a minionok hadát, hogy rombolják le a tornyot. A torony összedől, Lux úgy dönt, hogy tovább halad az útvonalon.
Alsó útvonalon ezt az eredményt kaptuk: Quinn 1, Galio 5, majd Singed 2, Draven 6. A játékosok ezt így játszották le: Draven könnyedén kiiktatja Quinnt, miközben Singed védelmezi őt Galiotól. Singed feláldozta magát, de cserébe Draven társa mögül már rá is mérte ellenfelére a halálos csapást. Draven úgy dönt, hogy a torony lerombolását követően tovább megy, míg Singed bejelenti, hogy feléledése után Középre megy segíteni Swainnek.

3. Kör: A Felső útvonalon a két legenda összecsap. Garen 4, Darius 3. Kidolgozott, hosszúra nyújtott párbaj leírását olvashatjuk, mire Garen sikeresen földre küldi riválisát. Garen ezután egy csapással ledönti a tornyot, és tovább halad. Katarina és Xin Zhao már éledhetnek, Xin visszatér Felsőre, míg Katarina inkább lemegy Alsóra, hogy ne kelljen Garennel találkoznia. Darius visszavágóért kiállt, és visszatér Felsőre.
Lux szembe találja magát Swainnel, amint Singed kíséri őt. A kocka azonban nagy meglepetésre a következőt hozta ki: Lux 6, Singed 1, Swain 1. A fiatal demaciai lány olyan könnyedén söpri el a két noxusit, hogy odahaza ünnepelni fogják érte. Lux a minionok seregével lerombolja a tornyot és a minionokat teremtő Keltetőt. Egyenes út vezet a Nexusig. Swain marad a Nexusnál, Singed azonban elindul Alsóra.
Draven és Katarina megrohamozza a keltetőt, melyet ismét Quinn és Galio védelmez. A kocka dobások eredményei: Draven 5, Katarina 1, Quinn 4, Galio 6. A demaciai páros azonnal leteperi Katarinát, majd Dravenre támadnak, aki kitart a végsőkig, és szemet gyönyörködtető baltapörgetése közepette a földre küldi Quinnt, ám Galio következő csapása elől már ő sem térhet ki. Galio nem áll meg, visszatolja a rohamozó minionokat, és újabb kockadobás következik. Noxus 3-at dob, Demacia 5-öt, tehát Galio nem csak visszaverte az ellenséget, de olyan erővel rohamozott újra, hogy lerombolta az ellenfél tornyát is. Quinn visszatér Alsóra, Katarina viszont a Nexus védelmére siet.

4. Kör: Darius és Garen ismét összecsap, immár Xin Zhao segítségével. A kocka ezt az eredményt adta: Xin Zhao 1, Garen 6, Darius 3. Normál esetben Xin Zhaot ismét Darius baltája sújtotta volna halálra, ám Garen dobása 3-al nagyobb, tehát időben megérkezik, hogy megmentse társát, és eltiporja a noxiait. Garen lerombolja a következő tornyot és Keltetőt. Darius a Nexus védelmére siet.
Swain és Katarina szembe találja magát a magabiztos Luxszal. A kocka ezt az eredményt adta: Lux 2, Katarina 6, Swain 1. Normál esetben Swain ismét Lux fénysugarának martalékává vállt volna, de Katarina több mint hárommal nagyobbat dobott, így megmentette a noxiai nagyurat, és legyőzte Luxot. Noxus ismét dob a visszavágás reményében, de kevesebbet dob, mint Demacia, így nem tudnak visszacsapni. Rohamozhatnának, de inkább a Nexus védelme mellett döntenek.
Alsón Draven és Singed visszavágnak Quinnak és Galionak, kockadobásuk eredményei egyértelmű győzelmet hirdetnek, Noxus pedig nagyobbat dob Demaciánál, így Draven és Singed meg sem állnak a Keltetőig, amit le is rombolnak. Draven unszolására nem mennek vissza segíteni a csapatnak, megpróbálnak hátulról lecsapni. Quinn és Galio felélednek, és a Nexus védelmére sietnek.

5. Kör: A noxusi Nexus előtt nagy összecsapás alakul ki. Az eredmények a következők: Xin Zhao 4, Lux 1, Garen 5, Swain 2, Katarina 5, Darius 3. A vérengzés közepén Garen és Katarina maradnak állva, számukra már csak egy harc választja el Demaciát a győzelemtől.
Draven és Singed megrohamozzák a Nexust, melyet Quinn és Galio védelmez. A kocka dobása ezt az eredményt adta: Quinn 5, Galio 1, Draven 2, Singed 6. Galio gyorsan elbukik, de Quinn és madara Dravent veszi célba, mielőtt az bedobhatná magát a harcba. Singed és Quinn ádáz harcot vívnak, de Singed mérge végül végez a demaciai gyilkossal. Singed szinte puszta kézzel ront neki a Nexusnak a szuper-minionok segítségével, míg nem a Nexus varázslatos szíve felszakad, és felrobban. Garen rémülten kapja hátra a fejét, és csak akkor döbben rá, hogy veszítettek, mikor Katarina a pengéit a torkának szegezve mosolyog rá.

RP-Meccsek


Talán a közösségünk legszórakoztatóbb játékmódja magában a League of Legends játékban zajlik, amely a rendes játék, és a szerepjáték keveréke. A játék célja, hogy a küzdő felek legjobb tudásuk szerint megszemélyesítsék az általuk irányított bajnokot. Ehhez skype vagy teamspeak igénybevételét fogjuk eszközölni, ahol a játékos felek folyamatos szóbeli kapcsolatban maradva szerepjátszanak, miközben a játékban folyik a harc. A megfelelő megszemélyesítésért, szellemes és kreatív szövegekért, a helyzetekhez való tökéletes alkalmazkodásért plusz pontok járnak, míg a szerepből való kiesésért, vagy pocsék szerepelésért minusz pontokat osztunk. A végeredménytől függően különleges jutalmakat osztunk a részt vevőknek.
Ha olyas valaki szeretne részt venni az RP-Meccsben, akinek nincs mikrofonja, megteheti, de akkor aktívan ki kell használnia a játék chat funkcióját, valamint nem részesül a szóbeni szerepelésért járó pontokban, de a részvételért és az írásos munka minőségéért mindenképp kapni fog jutalmat.
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
 
9. Legendák Ligája
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Draven Ligája

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
League of Legends FRPG :: Szabályzatok és Ismertetők :: Szabályzat-
Ugrás: