League of Legends FRPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» OFF-topic
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimePént. Okt. 18, 2013 2:34 am by Vándor

» Vexedel Redscar
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeKedd Júl. 30, 2013 8:57 am by Vex

» Vexedel Redscar
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeHétf. Júl. 29, 2013 4:14 am by Vex

» Asszociációs játék
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 7:50 pm by Theonyn Főtanácsos

» Zaun báránya - Magán küldetés Vándor, Vex és Santeko részére
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeCsüt. Júl. 18, 2013 12:56 am by Vándor

» Három szavas mese
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeSzer. Júl. 17, 2013 6:13 pm by Miakoda

» Észak dühe - Kara vs Victarion
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeKedd Júl. 16, 2013 2:07 am by Kara

» Az Icathiai Féreg (Yurael, Cath, Vanora, Victarion, Miakoda)
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeVas. Júl. 14, 2013 6:05 pm by Theonyn Főtanácsos

» Ingoványos talajon - (Küldetés Miakoda, Catherine von Ellesme, Victarion de' Neil, Raziel Mystfire és Doremar részére
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeCsüt. Júl. 11, 2013 7:07 am by Cath

» Unalom ellen - Szólánc játék
7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeKedd Júl. 09, 2013 12:39 am by Theonyn Főtanácsos

Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (22 fő) Kedd Aug. 30, 2022 2:40 am-kor volt itt.
Facebook csoportunk
Csatlakozzatok Facebook csoportunkhoz 7. Nem emberi és Void karakterek Facebook-logo-47x47
:6858695645
FRPG reklám

 

 7. Nem emberi és Void karakterek

Go down 
SzerzőÜzenet
Theonyn Főtanácsos
Admin
Admin
Theonyn Főtanácsos


Hozzászólások száma : 244
Join date : 2012. Oct. 23.

7. Nem emberi és Void karakterek Empty
TémanyitásTárgy: 7. Nem emberi és Void karakterek   7. Nem emberi és Void karakterek Icon_minitimeKedd Feb. 26, 2013 10:15 pm

Runaterrán sok különböző intelligens faj létezik, akiket a játékosok ugyanolyan szabadsággal testesíthetnek meg, mint az emberi fajt/fajokat. De van pár olyan különleges dolog, melyek igen különbözővé teszik őket a játékon belül, és mely szabályokat feltétlen ismerni kell.

Nem emberi karakterek

Azt már említettük, hogy a játékosoknak lehetőségük van szinte akármilyen karaktert indítaniuk, feltéve ha képesek az előtörténetben egy igényes, és a kérelmükhöz megfelelően kidolgozott pályázatot létrehozni. Minél különlegesebb a karakter mivolta, annál magasabbak a követelmények. Természetesen mivel nem tudunk túl sokat Runaterra fajairól, ezért a játékosok saját fajokat is kitalálhatnak. Ez persze borzasztó körülményes feladat lehet, hiszen akkor az előtörténetben meg kell pályázni minden infót az adott fajról, melyek beintegrálását a fórumba nagyon kritikusan fogjuk végezni, ergo tényleg nagyon igényesnek és mélynek kell lennie a megpályázott fajnak, hogy berakjuk az oldalra, és lehetővé tegyük a használatát. Ezt érdemes észben tartani.

Ha valaki szeretne egy ilyen karaktert játszani, annak a későbbiekben sok dologra oda kell figyelnie. Olyan dolgokra, melyek többnyire a játék alap rendszerétől teljesen eltérnek. Például, a nem emberi, vagyis pontosabban fogalmazva a nem humanoid karakterek nyilvánvalóan nem fogják használni a játékban fellelhető és megvásárolható tárgyakat. Természetesen lehetséges, hogy például egy farkast játszó karakter kapjon valami páncélszerűséget, de értelemszerűen fegyver nem kerülhet a mancsaiba. Arra ott lesznek a képességei, és természetes fegyverei, mint a fogak és a karmok.

Továbbá az is lehetséges, hogy a megpályázott fajnak akadnak teljesen egyedi, különleges képességei is. Ezek ugyanúgy nézhetnek ki, mint a vásárlásra kerülő képességek, de szinthez kötve akár előre meg is határozhatjuk ezeket, ez már egyéni dolog. A lényeg, hogy bármilyen ötlettel elő lehet állni, csak legyen kidolgozva, alaposan átgondolva. Ha az adminok vagy mesélők rábólintanak, már csak egy igényes pályázat megírására van szükség. Talán hosszadalmas, és fáradságos procedúra, de aki belevág, annak bizonyára meg fogja érni.

Voidling karakterek

Elérkeztünk egy nagyon fontos témához, a Voidlingekhez. Aki nem ismerné még ezeket a szörnyűséges teremtményeket, azoknak íme egy kis gyorstalpaló:

Van a világok és dimenziók között egy hely, melyet sokan úgy hívnak, hogy Túloldal, vagy Ismeretlen, de az általános megnevezése a Void. Ez nem egy üres hely, megannyi furcsa terület és felfoghatatlan dolog létezik itt, többek között borzalmas, rettenetes, brutális élőlények, a Voidlingek. Ezek a teremtmények a terror, pusztítás és halál tökéletes eszközeinek születnek, és létük egyetlen célja, hogy minden világot megszálljanak, felfallják őket, és minden elemésztett hatalmat magukévá tegyenek. Éppen ezért a Voidlingek túlnyomó többsége táplálkozás útján szerzi erejét, egyetlen céljuk a mértéktelen zabálás. Vadásznak a minél angyobb hatalmú élőlényekre, hogy megöljék és megegyék őket. Az elfogyasztott fizikai és mágikus erő beépül a testükbe, és amolyan hipergyors evolució képében megváltoztatja őket. Ilyen például Cho'Gath is, akinek a mérete nem haladta meg egy medvéjét, ám ahogy zabál, úgy nő egyre nagyobbra és nagyobbra. Kog'maw is pici hernyó volt csupán, mikor Runaterrára érkezett, kezdetben gyümölcsöket és növényeket evett, majd mikor megnőtt, egy egész barbár törzset falt fel. Kha'zix a legerősebbeket választja prédaként, génjeiket és erejüket arra használja, hogy a gyilkoláshoz fejlessze testi adottságait.
Ezekkel a lényekkel nem lehet szót érteni, nem lehet éhségüket megfékezni, és nem lehet őket semmiképp megszelídíteni. Szinte mindenki retteg tőlük, akik nem, azok isteni teremtményeknek hiszik őket. A Void sok ilyen szörnyeteget tartogat, és küld a világok nyakára, különösebb rendszeresség vagy konkrét cél nélkül. De nincs is rá szükségük, mert ha egy voidling elszabadul, egymaga borzasztó katasztrófával képes a világot sújtani, csak legyen mit ennie.

Egy Voidling semmilyen formában nem használja a játékban fellelt tárgyakat. Küldetések és egyéb események során nem is kaphat jutalmul egyet sem. Nincs szüksége pénzre, nem is szerezhet. Aki voidlinget játszik, annak meg kell értenie, hogy egy falánk, könyörtelen szörnyeteget játszik, aki bár lehet nagyon intelligens, mégis számára az egyetlen cél és lételem az erő és hatalom megszerzése az azt birtoklók levadászásával és felfalásával. Ezen érdekek miatt elképzelhető, hogy egy halandóhoz szegődnek, de igazán hűséges követők soha nem lesznek. Városokban, közhelyeken semmiképp nem fogják megtürni őket, vagy mindenki elborzadva menti az életét, vagy összefognak, és azonnal megpróbálják megölni a szörnyet. Mondhatnánk, hogy lehetnek kivételek, ám ezuttal sajnos nem. Egy voidling kapcsolatba léphet az élőkkel, de soha nem fog máshogy gondolni rájuk, mint esetleges prédákra. Még ha akad egy olyan ember is, akit engedi, hogy irányítsa, akit szolgál, azt is csak azért teszi, hogy közben előnyre tegyen szert fékezhetetlen pusztítás kényszerének kielégítésére.

A Voidlingek nem vásárolnak képességeket. Küldetések vagy egyéb események során ha a csapatban található egy voidling, akkor a felbukkanó ellenfeleket a voidlingnek lehetősége van a győzelmet követően megennie. Attól függően, hogy milyen lényt, milyen erejű teremtményt evett meg, aszerint fog a küldetés végén kapni úgynevezett Evolúciós pontokat.
Ha például egy küldetés során egy óriási, majomszerű teremtménnyel találkozik a csapat, és azt megölik, a voidling lakmározhat az elpusztult állat testéből. A majomnak nincsenek különleges képességei, de kimagasló fizikai erővel rendelkezik, tehát az elorzott gének fizikai erővel kapcsolatosak lesznek.
Ha egy küldetés során egy nagyon nagy erejű mágussal találja szemben magát a voidling, és győzelme után megeszi a szerencsétlen mágiahordozót, akkor az elorzott génekben ott lapul a mágius erő. Függően attól, hogy a mágus milyen erőknek parancsolt, az elemésztett mágikus erő típusa is változhat.

A gének megszerzését követően így fog lezajlani a képesség megszerzésének folyamata:
A mesélő a küldetés végén közi a voidlinggel, hogy milyen génekre tett szert. A megszerzett gének típusának fényében a mesélő felajánl egy vagy esetleg több képességet, melyeket ő határozott meg. A játékos elolvassa ezeket a képességeket, melyek az egész testét megváltoztathatják, vagy csak aktiválásra lépnek életbe. Ha a játékosnak tetszik valamelyik képesség, azt a mesélő jóváírja számára, és a voidling máris rendelkezni fog azzal a képességgel.
Ha a játékosnak egyik képesség sem tetszik, vagy már kigondolt egy teljesen saját verziót, akkor azt elmondja a mesélőnek. A mesélő úgy fogja értékelni a képességet, mint a többi játékos esetében a vásárlásoknál, ergo ha túl erős, nerfelheti, ha van valami gubanc vele, megváltoztathatja a játékosnak is megfelelően. Ha megszületett a kompromisszum, akkor a mesélő jóváírja a képességet, és a voidling máris rendelkezni fog vele.

A Voidlingeknek ugyanaz a képesség korlátja, ami a többi játékosnak, ellenben a megszerzett géneket nem kell eldobnia, ha épp nincs több helye új képességekre. Ezeket a géneket jóváírjuk számára, és akkor építi őket a testébe, amikor épp van helye, vagy ötlete hozzá. Tehát a géneket szabadon lehet tartalékolni.

Kezdésnél figyelembe kell venni, hogy az adott voidling csak most érkezett az élő világba, még az evolúciós lépcsőjének elején jár, tehát még nem túl fejlett, eléggé korlátozott és gyenge. Mint ahogy Kog'maw is csak egy apró hernyó volt, mikor megérkezett, vagy ahogy Kha'zix sem lehetett nagyobb egy majomnál, de idővel belakmároztak, és nagyobbá, valamint erősebbé váltak. A voidling kezdésnél megválaszthatja első képességét, ami lehet egy éles karom, egy méregfog, egy bunkóban végződő farok, vagy hasonló, de ezen kívül az egyéb fizikai tulajdonságai jelentősen kisebbek. Nincs konkrét, kimondott szabály arra, hogy mi lehet egy voidlingen kezdésnél, és mi nem. Ha elkészítése figyelembe veszi kezdeti gyengeségét, akkor nem lehet belekötni, ellenkező esetben az előtörténetnél bizonyára meg kell majd állni átgondolni pár dolgot.

Egy voidling az idők során rengeteget változik, folyamatosan változtatja megjelenését, ahogy egyre több és több gént olvaszt magába. Éppen ezért igen nehéz lenne ezt a változást megfelelően követni a karakter megjelenítendő képeivel, így tekintettel erre nem kötelező a karakter képének tükröznie a jelenlegi alakját. A kiválasztott kép ábrázolhatja a voidlingünk jövőbeni, 100%-osan kifejlett alakját is, jelenlegi állapotát pedig az adatlapon kell tisztázni.
Vissza az elejére Go down
https://lolfrpg.hungarianforum.com
 
7. Nem emberi és Void karakterek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Void Kultusz
» Kha'Zix - A Void Vadász
» Cho'Gath - A Void Réme
» Malzahar - a Void Prófétája
» Kassadin - A Void Járó

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
League of Legends FRPG :: Szabályzatok és Ismertetők :: Szabályzat-
Ugrás: